úterý 30. prosince 2014

PF 2015

V lednu r. 2014 jsem se ptala, zda jdu do nebe či do pekla.
Tady: http://povidanislenkou.blogspot.cz/2014_01_01_archive.html
Vypadalo to jako dolů, i když to bylo hezké a lákavé ...... nebyla jsem si jista .............. dnes, skoro po roce, mohu říci, že cesta byla správná, protože mě mnohému nečekanému naučila (ne, že by to byly věci všechny příjemné, nicméně potřebné), dovedla mě k zajímavým zážitkům a poznatkům ......... a je co poznávat dál.
No a letos se to potvrdilo.
V Den vánoční na vycházce nedaleko ....... osvícení! Jasné osvícení! :-) :-) :-) Koukněte.

Tedy ať i Vás provázejí v životě dobré cesty a Světlo. 
Světlo s Vámi, přátelé! :-)




Ke Světlu čelem .... a ....


 
.......... to si  - sobě i vám všem - opravdu přeji. 
Nejen v roce 2015.
( a to ostatní - zdraví, láska peníze ... to jsou už jen doprovodné detaily. :-) )

:-)

Není to taková legrace, jak to vypadá.
Držme si palce.






5 komentářů:

  1. Moc pěkné, Leni, ke světlu bychom se neměli točit zády, aspoň k tomu pomyslnému, co se týká fotek, je to zase lepší, jenže tam právě překáží tmavý stín.
    Hezké fotky a moudrá slova.
    Máš pravdu, držme si palce, abychom dokázali najít cestu světla a kráčet po ní.
    Všechno nejlepší v novém roce, Leničko! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, chtěla jsem ti napsat mail k novému roku, ale nenašla jsem jej na tvůch stránkách. Mrzelo mě, že jsem tě nemohla osobně pozdravit. Tak kdyby se ti chtělo, můj mail je tu na mém profilu, když na něj napíšeš, budu ho znát jen já a nezneužiju. :-)

      Vymazat
  2. Nějak mi to nefunguje.... hlásím, že tvořím temný stín i čelem k světlu... ale je fakt, že když se neotáčím, tak ho tolik nevnímám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ad 2: A Jirko, jak víš, že tvoříš stín, když se neotočíš ke světlu zády? :-) Co když jsi pro světlo prostupný a stín netvoříš? ....... otázka teoretická, samozřejmě, berme to jako symbol ......... ale stejně .... ............ nabízí se třeba příběh Lotovy ženy, která se neměla otočit a přesto to udělala, viděla Sodomu Gomoru v plamenech a vtom "zkameněla", čili uvízla v traumatu

    Možná, že všichni tvoříme stín, než se staneme sami světlem. Ale pokud svůj stín budeme řešit, nejdeme vpřed.
    - bráno filozoficky

    OdpovědětVymazat
  4. Za světlem se otočím vždy, jak mohu..a to i za cenu, že mi někdy bolí oči. Je to tak příjemný a nadějný, fascinijící. jak z fotek vtahuje.:)
    Ale skoro denně koukám i na měsíc a hledám ho i hvězdy, ale to zas o jiném..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!