pondělí 17. června 2013

Noční procházka

Byla to krásná plná sobota. Plná zážitků, milých setkání, obrovských zážitků, při kterých dojetím i tekly slzy. A pak zas přišel lehký veselý smích.
Bude ještě dlouho co zpracovávat, o čem přemýšlet, rozjímat a povídat, dál rozvíjet a navazovat ......
A pak přišla nakonec noční procházka.
Provázely nás lampy.
A každá jakoby nesla nějakou myšlenku.
Zapsala jsem je.











Není to všechno, co říkala tma. 
Není to všechno, co říkalo světlo.

........
...
.



15 komentářů:

  1. Leničko, to je nádhera! Snímky mi připomínají naši Židovskou čtvrť. Mají úžasnou atmosféru, kterou jsi ještě umocnila "myšlenkami" lamp.
    Jenom zírám a nestačím se divit, jak skvělé dokážeš udělat fotky. Vlastně, co to plácám, nedivím se, ty děláš všechno skvěle!!! Ještě mi, prosím, prozraď, jestli jsi fotila ze stativu nebo s vyšší citlivostí z ruky.
    Měj se krásně a já se budu těšit na další fotografické překvapení! Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. ad 1: Ó, to je chvála, Hani. Moc si jí vážím. A až si zase budu drbat hlavu, že jsem udělala nějaký kopanec, přečtu si tvůj komentář, jo? :-)))

    No a teď pravda :-): Fotky udělal foťáček, ne já. Kompaktík, nařízený jen na program "noční krajina" (já tam nemám časy, clony a tak, už to mám jako pro bl.... ehm ... pro těžké amatéry) Všechno z ruky, samozřejmě. Pro mě musí být všechno jednoduché, víš? :-) Jde mi právě o zachycení atmosféry a té musí ustoupit kvalita fotek. za kterou se omlouvám.

    OdpovědětVymazat
  3. ad 2: Leni, zapiš si jednou provždy za uši, fotky dělá fotograf, ne foťák, to je jenom prostředek k dosažení cíle. Fotograf si musí vybrat objekt a správně ho umístit, jasný?!!! ;-))) Za technickou kvalitu se neomlouvej, z ruky je to skvělá práce!
    Hlavně zase brzy něco podobného předveď, těším se na to!

    OdpovědětVymazat
  4. ad 3: Ahaaa :-))). Dobře, píšu si. :-)
    A předvedu. :-) (Co bych pro tebe neudělala. :-))) )

    OdpovědětVymazat
  5. Lenko, nádhera, navštívila jsem tyto stránky podlouhé době a taková krása Inka

    OdpovědětVymazat
  6. ad 5: Děkuji, Inko, tvá pochvala mě moc těší, paní fotografko a všeumělko. :-)
    Doufám, že se uvidíme v Jizerkách a popovídáme .... jedeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam objevím na pár večerních povídání a možná jednou i přes den. Začala jsem zase pracovat a mám pocit, že se mi plní sen, dělám v lesní mateřské školce s mladou holkou, účetní, která to umí skvěle s dětma a je v přírodě jako doma. je to na farmě, kde parta mladých lidí, chce žít v souladu s přírodou, postavit si tam domy a dělají enviromentální výchovu pro školy, chovají koně, kozy, prasata, ovce. děti jsou pořád venku, přes léto je zázemím týpý (nevím jak se spr. píše, takjsem počeštila), na zimu už budeme mít domeček s kamny. A teď až bude Honza, tak budeme mít příměstský indiánský tábor pro předškoláky. S všeumělkou jsi mě pobavila, protože te´d maluju andělská trička, přihlásila jsem se na terapeutické malování na Walfdorskou akademii, ač nemám dokonalý h. sluch, začala jsem dělat se známým dělat takovou muzikoterapii pro děti ) hraje moc dobře na didžeridu a dokonce jsem si s ním zahrála na koncovku a chystám se jezdit na Akademii léčebné pedagogiky na muzikoterapii a taky mě baví volný tanec , přitom pro nic nemám výrazný talent a zrovna včera jsem si říkala, jestli to nějak nepřeháním, jestli si nehraju na umělkyni a ty jsi vyslovila to správné slovo:VŠEUMĚLKA ,to beru.

      Vymazat
    2. jinak s tím focením, to cítím přesně jako ty, neřeším moc techniku, ale když jsem prodávala na Ezoteře přáníčka, přišla jedna mladá léčitelka aříkala: já vám musím něco říct, já jsem si v první chvíli myslela: jakto že tady někdo prodává mé fotky, My máme úplně stejné vidění, vy taky jdete třeba na smetiště a vyfotíte krásu a napsala mi své internet. stránky a fakt, já jsem jen slintala blahem, a u tebe mám stejný pocit, tohle bych vyfotila...Inka

      Vymazat
    3. Lenko, te´d mě napadl nápad (geniální, doufám), nejezdím na dovol. s H., jen se tam mihnu, ale mám pocit , že se tam vytratila taková vřelost a aktivita jako byla v Písku před lety, kdy se ráno hrálo, zpívalo... a už jsem se o tom bavila i s Janou J.a ta to cítí taky tak. Poslední dobou mě napadá, čím bych mohla já tomu přispět, aby se to víc rozhýbala a teď mě napadlo: pojďme spolu udělat výstavku třeba na šňůře s kolíčky výstavku na téma světlo (nebo i různé) mám zpracování ve fotolabu o polovinu levnější, takže fotka 15krát 23 stojí 15 Kč, pokud mě pošleš mejlem fotky i s těmi texty uvnitř, já vyberu pár svých ( třeba deset a deset), nechám to udělat , podlepím kartonem a přivezu a pak se srovnáme! jsi pro?

      Vymazat
    4. na konci je můžeme za 20 nabídnout k prodeji, aby jsme na to nedoplácely, nebo ještě lepší fotky bez textu a text na kartonu, aby nerušil fotku, to bychom se dohodly, to jsem zvědavá, co odepíšeš, příští týden do fotolabu jedu

      Vymazat
    5. ještě mejl, když tak napiš tam: inkaland@seznam.cz

      Vymazat
    6. Je úžasné, co píšeš, Inko, ty tvé aktivity ... Ono by to vydalo na dlouhé povídání, tak já se ozvu mailem. S těmi fotkami je to u mne asi tak, jako když si dítě udělá hezkou bábovičku na písku a ty ho zveš mezi sochaře. :-)
      Teď bohužel se balím na víkendovou cestu, více tedy osobně.

      Vymazat
  7. Ostrost fotek je dost dobrá na to, že je to z ruky.

    A nápad je to taky dost dobrý!!

    OdpovědětVymazat
  8. Noční procházky mají své kouzlo:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář!